Seznam produktů značky Admas
Objevte nevídaný komfort jménem Admas a nechte se hýčkat trendy ze Středozemí. Pohodlná pyžama, svůdné podprsenky a kalhotky nebo okouzlující plavky si rychle najdou cestu do vašeho srdce i šatníku!
Móda ze Středozemí
Během svého 20letého působení na trhu si španělská značka Admas vybudovala pověst jednoho z nejlepších dodavatelů kvalitního spodního prádla, plavek a domácího oblečení. Veškeré modely jsou navrženy s důrazem na podtržení jedinečnosti a osobitého stylu žen, mužů i dětí.
Moderní a pohodlné prádlo Admas
Designéři značky pravidelně vytvářejí nové kolekce sledující aktuální trendy, takže s prádlem Admas nikdy nešlápnete vedle. Vyberte si pohodlné pyžamo na horké léto i chladné zimní měsíce, které zároveň můžete nosit během líných dnů doma. Pokud hledáte něco sexy pro romantické chvilky, Admas nabízí okouzlující noční košilky zdobené krajkou. Nezbytnou součástí každého ženského šatníku by měly být dobře padnoucí plavky a plážová móda, ať už preferujete jednodílné či dvoudílné modely.
Sortiment a materiály
Podstatnou část nabídky tvoří spodní prádlo pro menší až středně velká prsa. Sortiment Admas obsahuje základní kousky pro každodenní nošení i propracované modely krajkových podprsenek, kalhotek a body pro speciální příležitosti. Značka se zaměřuje na nadčasový design a vysoce kvalitní provedení, které okouzlí i ty nejnáročnější zákaznice.
Admas používá vysoce kvalitní materiály, jako je měkoučká, 100% bavlna, prodyšná viskóza či pevný a odolný polyamid. Některé modely obsahují příměs elastanu, díky níž se prádlo lépe přizpůsobí tělu a zvýrazní vaše křivky.
Historie a mezinárodní úspěch
Značku Admas založila společnost Aznar Innova v roce 2004. Společnost vznikla díky skupině profesionálů na poli módního průmyslu a maloobchodu, a dnes sídlí ve španělském městě Catellón de la Plana. Admas se stala jedním z prvních výrobců, kteří začali komerčně využívat značky jako Disney, FC Barcelona a National Geographic, zatímco se věnuje budování vlastní koncepce pod jménem Admas. Za svou existenci si značka upevnila pozici na evropském trhu a expandovala do více než 30 zemí světa.