Triola bloguje

Historie značky TRIOLA

triola_1919

Historie značky TRIOLA aneb TRIOLA na cestě stoletím

Historie značek bývají spletité. Stejně jako lidé, i firmy procházejí životními cykly, dobami úspěchů i nezdarů. Dějiny Trioly se začaly psát v době, kdy se Československo učilo stát na samostatných nohách. V počátcích první republiky, 23. 12. 1919, ji Zemský soud v Praze zaregistroval jako společnost s ručením omezeným, jako společnost na výrobu „prádla a korzetů pro dámy i veškerého pánského i chlapeckého prádla".

Triola obstála ve zkouškách napříč stoletím. Ustála požár, stejně jako války, změny režimů i majitelů.

Zkouška časem

Od té doby uběhlo více než 90 let, po kterých je TRIOLA jednou z nejznámějších českých značek v oboru. I když to nebylo vždy lehké, značka TRIOLA obstála ve zkouškách napříč stoletím. Obchodníci tvrdí, že značka je to, co zůstane, když vám vyhoří fabrika. Triola takový požár ustála, stejně jako války, změny režimů i majitelů. Jedinou nejistotou v historii značky tak dnes zůstává, co vedlo zakladatele k názvu Triola. Neznáme důvody, proč první majitelé na počátku minulého století tento název vybrali, ale víme, že dnes, více než kdy v minulosti, je TRIOLA synonymem pro kvalitní české prádlo.

Jak to bylo od začátku

Triola začínala jako malá pražská firma, v době socialismu se z ní stal národní podnik s dvaceti výrobními závody, ve kterých se soustředila veškerá výroba v oboru. Na začátku 60. let přišla jako první na tuzemském trhu s novinkou, bez níž si dnes spodní prádlo umíme jen těžko představit.

Po prádle plátěném a hedvábném se svět českého spodního prádla díky Triole rozšířil o prádlo elastické, a jednou provždy se tak v kontextu prádla změnil význam slov „dobře padnoucí" a „pohodlný".

Od giganta ke dnu, ode dna k důvěře

V 70. a 80. letech přestává být doménou společnosti spodní prádlo, záběr se rozšířil o konfekci i ložní prádlo. S příchodem 90. let se ale Triola s privatizací rozhodne vrátit ke kořenům, stává se opět podnikem


s pozorností zaměřenou na šití dámského spodního prádla. Velké změny, časté střídání majitelů i nesprávně zvolené strategie ji však málem přivedly až na samé dno, do konkurzu.

retro_60_maly

Podobně jako Fénix ale díky novému vedení v roce 2003 povstala z „popela" staronová Triola, která dokázala ze své dlouholeté historie vytěžit to nejlepší. Důrazem, jaký klade na kvalitu, precizností zpracování, vlastním designovým i tvůrčím oddělením si získala důvěru českých zákaznic, které dokonale zná. Díky zpětné vazbě, jež je důležitou součástí filozofie společnosti, jim totiž Triola může své prádlo přizpůsobovat na míru.

vyvoj_loga

Triola získala ocenění Důvěryhodná značka a jako jediná v oboru se honosí prestižním oceněním kvality CzechMade.

Naše zákaznice, naše paní20leta_pradlo

Právě volání zákaznic po střizích plavek stejných jako fazóny jejich oblíbených podprsenek vedlo Triolu k rozhodnutí začít šít i sortiment, který nebude poskytovat jen pohodlí schované pod vrstvami oblečení, ale i vystavené okolí a sluníčku na odiv. V roce 2005 tak z rukou švadlen pod značkou TRIOLA vyšla první kolekce plavek.

Později řady společnosti Triola rozšiřuje i značka Charme, jejímž posláním se stalo podtržení osobitosti každé ženy. Smyslné krajky a vyšívané tyly, to jsou její charakteristické atributy vytvořené za jediným účelem - zvýraznit eleganci, šarm a krásu ženy.

Miss Triola

A že si své zákaznice Triola dlouhodobě hýčká, potvrzují i mnohé její tituly. V roce 2006 a 2007 získala ocenění Důvěryhodná značka a jako jediná v oboru se honosí značkou kvality CzechMade, kterou po letech 2006 a 2008 v roce 2010 obhájila „hattrickem".

Dnes je Triola společností pevně ukotvenou na českém trhu i v povědomí svých zákaznic.

© 2011 Triola a.s. | Design by HSdesign Jakékoli další používání či šíření textů a obrázků z www.triola.cz je možné jen se souhlasem společnosti Triola a.s.

Implementace informačního systému v Triola a.s. je spolufinancována Evropskou unií, program Podnikání a inovace - ICT v podnicích.
euzelena_firma_male