Triola bloguje

Máte dotaz?

Nový dotaz

Název:
Email:
Váš dotaz:
Bezpečnostní kód: Kontrolní obrázekNačíst nový bezpečnostní kód
   
 

Firemní prodejna v Ústí n. L.Úterý, 11 Únor 2014

Zdravím. Ráda bych se stala členkou Triola-klubu. Bohužel jsem v Ústí n. L. nezaregistrovala ani jednu firemní prodejnu. Pro prádlo vaší značky si chodím na Masarykovu ulici k paní Líbě Adámkové. Je možné se stát prostřednictvím této prodejny členem klubu a využívat výhod? Děkuji

ODPOVĚĎ TRIOLA:

Dobrý den,

bohužel to zatím možné není. Jediná cesta jak se stát členkou TRIOLA KLUBU je navštívit některou z  našich firemních prodejen a nakoupit za min. 500Kč. Následně můžete čerpat klubové výhody v rámci našeho e-shopu http://eshop.triola.cz/cs/

Krásný den Vám přeje Vaše Triola


dotazPondělí, 09 Prosinec 2013

dobrý den je možné se členem klubu stát přez internet ? děkuji hezký den

ODPOVĚĎ TRIOLA:

Dobrý den,

zatím to bohužel možné není, a to zejména z právních důvodů (registrace i karta musí být podepsané a takto virtuálně by nám registrace generovala příliš vysoké náklady i administrativu). Věříme, že i přes tento fakt nám zachováte přízeň :)

Krásný den Vám přeje Vaše Triola

SlovenskoSobota, 30 Listopad 2013

Dobrý deň, som členkou Triola-klibu, ale bývam na Slovensku a momentálne sa do Čiech nechystám. Vedeli by ste mi poslať tovar z e-shopu aj na Slovensko? Za akých podmienok? Ďakujem za odpoveď. Eva

ODPOVĚĎ TRIOLA:

Dobrý den,

zboží na Slovensko zasíláme bez problémů, máme slovenskou verzi e-shopu. Když si na Slovensku zadáte náš eshop: eshop.triola.cz, automaticky se Vám přesměruje na novou slovenskou verzi, která má ceny v EUR. Dopravné je 4,79 a platíte při převzetí zboží, které doručuje DHL.

Pokud chcete využívat výhody T-klubu, musíte se zaregistrovat a použít e-mailovou adresu, kterou jste uvedla při registraci. V případě nejasností nás kontaktujte na triolaklub@triola.cz

Krásný den Vám přeje Vaše Triola


rozšíření počtu firemních prodejenSobota, 02 Listopad 2013

Prosím, můžete mi sdělit, co je důvodem existence vašich firemních prodejen pouze v Praze /5/, Brně a J.Hradci? Je to z vaší strany neochota nabídnou i mimopražským zákaznicím stejné výhody jako mají ty vaše pražské. Nehledě na to, že do Prahy nejezdí ženy z celých Čech každý den. A slevy si myslím by hlavně byli zajímavé pro ty mimopražské /které mají prokazatelně nižší příjmy než v Praze/i při nákupech po internetu. Prostě když se nechce, tak to nejde. Co se budeme s "vidlačkami" zabývat. M.Z.Písek PS. A to již vaše výrobky nakupovala mimo mne i moje maminka někdy od roku 1970. Škoda.

ODPOVĚĎ TRIOLA:

Dobrý den, Vážená paní MZ,

většina našich zákaznic je z menších, až středních měst, proto opravdu nechápeme Vaše rozhořčení, jelikož právě tyto zákaznice jsou zdrojem našich informací a cílem našeho snažení. Vize firemní prodejny Triola v každém městě České republiky je sice krásná a nerealizovatelná. Rozhodně  ne proto, že bychom nechtěli, ale jednoduše proto, že na takový projekt nemáme dostatečný finanční kapitál, ani není v silách jednoho subjektu efektivně tyto prodejny provozovat. V každém případě jsme výrobci a dodáváme do více jak 1200 kamenných prodejen a mj. také do prodejny Spodní prádlo, Nerudova 88 v Písku. Věříme, že naše odběratelka p. Rychtrová Vám nabídne nejen dobrý servis, ale také širokou nabídku našeho zboží a dobrou cenu. 

Krásný den Vám přeje Vaše Triola

narozeninová slevaStředa, 16 Říjen 2013

Dobrý den, blíží se datum mých narozenin a moc by se mi hodila sleva na podprsenku. Potřebuji obnovit prádelník. Jen si nejsem jistá, zda jsem vyplnila své datum narození při registraci, nebo zda jsem neudělala nějakou jinou chybu. Myslím si totiž, že jsem slevu nedostala ani vloni. Můžu zjistit, kde se stala chyba? Nebo je vše v pořádku a slevu dostanu? Eva K.

ODPOVĚĎ TRIOLA:

Dobrý den, Evo,

na mail: triolaklub@triola.cz prosím zašlete dotaz výše vč. čísla Vaší klubové karty. Kolegové Vám odpoví.

krásný den Vám přeje Vaše Triola

Triola klubNeděle, 29 Září 2013

Dobrý den, děkuji za odpověď na dotaz ohledně triola klubu v prodejně v Opavě. Bohužel vaše odpověď mě nepotěšila, ale asi s tím nic neudělám, ale když tak pročítám diskuzi, tak zjišťuji, že skoro každý druhý dotaz je ohledně Triola klubu. Neměli byste spíše uvažovat o tom, jak vyjít vstříct spoustě žen, které by rády využívaly výhody klubu ale nemohou se dostavit do "firemní prodejny"? Vaše sdělení o tom, že máte firemní prodejnu třeba v Brně, je mi opravdu k ničemu, protože ani do Brna nemám proč jezdit a tudíž tam asi nepojedu ani pro registraci do klubu. Myslím si, že změnou vašich striktních a přísných pravidel by jste potěšili spoustu žen. Alespoň registrace a výhody přes e-shop, když už ne v kterékoliv prodejně s vašim ybožím. Lenka

ODPOVĚĎ TRIOLA:

Dobrý den, Lenko,

děkujeme za názor a chápeme, že Vás naše odpověď nepotěšila. Bohužel, zatím neumíme technicky provést registraci do T-klubu přes eshop.

V každém případě to neznamená, že to neřešíme, jen to aktuálně neumíme :-)

krásný den Vám přeje Triola

výměnaPátek, 20 Září 2013

Dobrý den, koupila jsem si u Vás podrpsenku. Bohužel jsem zjistila, že bych potřebovala jinou velikost. Mohu podprsenku koupenou v praze vyměnit ve kterékoliv prodejně? Děkuji Vám.

ODPOVĚĎ TRIOLA:

Dobrý den,

bohužel nemůžete :-( Pokud je podprsenka nenošená, je opatřena veškerými visačkami a v nepoškozeném obalu, můžete ji do dvou týdnů vyměnit za jinou velikost, ale pouze na prodejně, kde jste podprsenku zakoupila.

krásný den Vám přeje Vaše Triola

RegistraceÚterý, 10 Září 2013

Dobrý den, je ve výhledu že půjde zajistit členství v klubu Triola i přes internet? Bohužel v Plzni ani blízkém okolí nemáte svoji prodejnu (nebo v seznamu Vašich prodejen jsem nenašla) a přitom Vaše prádlo nakupuji pořád a jsem s ním velmi spokojena. Děkuji, Katka

ODPOVĚĎ TRIOLA:

Dobrý den, Katko,

předem bychom rádi poděkovali za Vaši přízeň a pochvalu :-)

Bohužel, aktuálně o registraci přes eshop neuvažujeme, a to zejména z právních důvodů (registrace i karta musí být podepsané a takto virtuálně by nám registrace generovala příliš vysoké náklady i administrativu. Věřím, že i přes tento fakt nám zachováte přízeň :)

Krásný den Vám přeje Vaše Triola

spec.podprsenkaÚterý, 10 Září 2013

Dobrý den. Chtěla jsem se zeptat, jestli děláte i podprsenky pro ženy po léčbě rakoviny a odstranění prsa s kapsičkou na epitézu. Děkuji Hana

{ODPOVĚĎ TRIOLA:}

Dobrý den, Hano,

bohužel neděláme:-( Zkuste zn. Timo (http://timo.cz/cs/24-protetika).

Krásný den Vám přeje Vaše Triola

Triola klubČtvrtek, 08 Srpen 2013

Dobrý den, už několikrát jsem nakupovala podprsenky z vaší kolekce, zejména Triola a Charme. Jsem s nimi nadmíru spokojená a vždy se ráda vracím do prodejny v Opavě. Nechápu ale, proč nemůžu vypsat členství i v této prodejně. Myslím si, že tak věhlasná firma jakou Triola bezpochyby je, by měla umožnit výhody všem zákaznicím a ne jen těm, které jsou v blízkosti firemní prodejny. Opravdu se mi zdá nesmyslné, abych jela do Prahy jen proto, abych si na firemní prodejně vypsala žádost o klubovou kartu. Proč to tedy není možné sepsat i v jiných prodejnách, které prodávají vaše výrobky? A nebo proč není možné zaslat žádosti poštou??? Tohle mě opavdu trápí a myslím si, že nejsem sama. Děkuji za vaši odpověď a přeji úspěšné dny. Lenka

ODPOVĚĎ TRIOLA:

Dobrý den, Lenko,

důvod je prostý. Prodejna v Opavě není naše, je to zákazník, který od nás nakupuje zboží, které následně prodává dál. Výhody a provoz Triola klubu sebou nesou náklady, které nelze přenášet na naše odběratele. Co se týče výhod Triola klubu, můžete je čerpat také v našem eshopu. V každém případě Triola klub vznikl jako motivační a věrnostní klub pro zákazníky firemních prodejen, proto je také jeho členství podmíněno nákupem v některé z našich firemních prodejen. Je nám líto, že jste nespokojená, ale bohužel neumíme Triola klub nabídnout plošně po celé republice :-( V každém případě, kdybyste někdy jela do Brna, tam máme také firemní prodejnu...

Krásný den Vám přeje Vaše Triola


Vstup do klubuPondělí, 05 Srpen 2013

Dobrý den , ráda bych se informovala jak se mohu stát členem klubu TRIOLA. Bydlím v Liberci . Děkuji Ilona Sl.

ODPOVĚĎ TRIOLA:

Dobrý den, Ilono,

postup naleznete na našem webu v sekci Triola klub (http://www.triola.cz/klub/podminky-clenstvi.html). Bohužel podmínkou registrace je nákup nad 500 Kč v některé z našich firemních prodejen (seznam naleznete také na webu v sekci Kde koupit - Firemní prodejny (http://www.triola.cz/partnerske-prodejny-cr/firemni-prodejny-triola.html)

Krásný den Vám přeje Vaše Triola

Čleská kartaČtvrtek, 01 Srpen 2013

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda je možnost vyhotovení čelnské karty zprostředkovaně (přes kamarádku na mé jméno). Do Brna i Prahy to mám značně z ruky a přesto bych velice ráda tuto kartu získala. Děkuji za informaci.

ODPOVĚĎ TRIOLA:

Dobrý den,

bohužel to možné není. Při registraci musíte podepsat souhlas s podmínkami Triola klubu a to za Vás kamarádka udělat nemůže :-(

Krásný den Vám přeje Triola

Narozeninová slevaÚterý, 23 Červenec 2013

Uvedla jsem v přihlášce do Triola klubu datum narození a neobdržela jsme dosud vaucher na slevu 15 % z nákupu. Narozeniny již proběhly. Jak vaucher získám? Děkuji za oidpověď.

ODPOVĚĎ TRIOLA:

Dobrý den,

Váš problém jsme předali kolegům z technické podpory, kteří Vás budou kontaktovat za účelem jeho vyřešení.

pěkný den Vám přeje Vaše Triola

nefunkční e-mailPondělí, 15 Červenec 2013

Dobrý den, jsem registrovaná ve Vašem klubu, dostala jsem poukaz na slevu k narozeninám, ale když se chci přihlásit do svého účtu, tak mi to píše, že můj e-mail není registrován, můžete se na to prosím podívat? Děkuji za vyřízení Zdraví Jana Z.

ODPOVĚĎ TRIOLA:

Dobrý den,

předali jsme Váš problém kolegům z IT podpory. Budou Vás kontaktovat.

Krásný den Vám přeje Vaše Triola

AkcePátek, 12 Červenec 2013

Dobrý den! Chci se zeptat,zda akce 3+1 zdarma platí v uvedené čtvrtky jen ve firemních prodejnách nebo i ve Vašich partnerských prodejnách (konkrétně v Ego fashion v Havlíčkově Brodě)! Děkuji za odpověď. Jana Š.

ODPOVĚĎ TRIOLA:

Dobrý den, Jano,

veškeré akce Triola klubu platí pouze v našich firemních prodejnách :-(

Krásný den Vám přeje Vaše Triola

Karta na členstvíÚterý, 11 Červen 2013

Dobrý den, nakoupila jsem na vaší prodejně v Praze - Háje na konci května a stále mi nedorazila klubová karta ani žádný info e-mail o členství. Děkuji. Lucie

ODPOVĚĎ TRIOLA:

Dobrý den, Lucie,

pokud jste provedla registraci, musela jste kartu obdržet přímo na prodejně. Karta se vždy vyplní přímo na prodejně v den registrace.

Vyplňovala jste s prodavačkou registrační formulář? Registrace do klubu není automatická, vychází z přání zákazníka se stát členem Triola klubu a je nutné mj. podepsat souhlas, že chcete být členem a máte zájem o informace.

Nejlepší bude, když nás budete kontaktovat prostřednictvím mailu info@triola.cz a dořešíme detaily.

pěkný den Vám přeje Vaše Triola

podprsenkaPondělí, 29 Duben 2013

Dobrý den, můžete mi prosím doporučit podprsenku pro velikost 95H? Děkuji

ODPOVĚĎ TRIOLA:

Dobrý den,

bohužel ve vel. 95H žádné prádlo nenabízíme :-(

Triola

Změna příjmeníStředa, 28 Listopad 2012

Dobrý den, vdala jsem se a potřebovala bych někde provést změnu příjmení aby mi chodil Váš časopis již na nové jméno. Děkuji

ODPOVĚĎ TRIOLA:

Dobrý den,

napište info o změně na email: triolaklub@triola.cz

pěkný den Vám přeje Triola

ztrátaNeděle, 18 Listopad 2012

Dobrý den Boužel jsem ztratila vaší kartu, je možné dostat novou?? Dana Š.

ODPOVĚĎ TRIOLA:

Dobrý den,

ano, pouze musíte zopakovat registraci. Tj. prosím, navštivte některou z našich firemních prodejen. Prodejnímu personálu sdělte, že jste Kartu plnou výhod ztratila a nově se zaregistrujte (bez nutnosti realizace nákupu).

pěkný den Vám přeje Vaše Triola

Vánoční kolekcePátek, 16 Listopad 2012

Dobrý den, ve Vašem e-shopu není v nabídce podprsenka z vánoční kolekce č. F22712. Bude možné ji v e-shopu někdy koupit?

ODPOVĚĎ TRIOLA:

Dobrý den,

bohužel již pouze v kamenných prodejnách :-) Napište nám jakou velikosti (cca) poptáváte a v jakém městě byste ji mohla vyzkoušet a my Vám zkusíme najít nejbližší prodejnu, která 22712 prodává.

pěkný den Vám přeje Triola

110FPondělí, 15 Říjen 2012

Dobrý den, nabízíte také podprsenky ve velikosti 110F? Vaše prádlo se mi moc líbí, ale bohužel takovouto velikost nikde nevidím. Děkuji za odpověď. Veronika

ODPOVĚĎ TRIOLA:

Dobrý den, Veroniko,

bohužel v této velikosti žádnou podprsenku nemáme :-( Největší velikost, kterou vyrábíme v modelu 14019 je F 105 (E 110). Pokud jste z Prahy, Brna nebo Jindřichova Hradce, či do některého z těchto měst jezdíte, můžeme Vám prádlo k vyzkoušení zajistit na Vámi vybrané firemní prodejně.

V případě zájmu kontaktujte Vámi vybranou prodejnu (seznam vč. telefonních čísel najdete na www.triola v sekci KONTAKT - firemní prodejny.

pěkný den Vám přeje Triola

obvod 65Úterý, 09 Říjen 2012

Dobrý den, pokud přijdu s Narozeninovou slevou na prodejnu v Brně, ale nebude tam má velikost, dá se zboží doobjednat tak, abych slevu mohla využít? Minule, když jsem podprsenku kupovala, tak v 70F byl výběr neúplný, teď jsem trochu zhubla, ráda bych vyzkoušela 65G(F?). Někdo tu psal, že poukaz je vystaven na dobu omezenou.

ODPOVĚĎ TRIOLA:

Dobrý den,

ano - narozeninový slevový voucher má omezenou platnost.

Každopádně, pokud navštívíte prodejnu v době PLATNOSTI VOUCHERU, a na prodejně nebude Vámi požadovaná velikost, NEVADÍ - kolegyně na prodejně Vám zboží objedná, zaeviduje skutečnost, že jste objednávku zrealizovala v době platnosti voucheru, a bude Vás kontaktovat, až objednané zboží dorazí. Na toto zboží, které jste objednala v době platnosti voucheru, byť dorazilo později, obdržíte Vaši slevu. Bohužel však není možné objednávku rozdělit - tj. když na prodejně část Vámi požadovaného zboží budou mít a část Vám budou objednávat, není možné, aby Vám zboží, které mají, hned prodali, a zbytek prodali později. Zboží, které na prodejně je, Vám odloží a prodají vše najednou, až dorazí i prádlo doobjednané.

V případě nejasností volejte naši infolinku 476 769 977


kojící podprsenkaNeděle, 07 Říjen 2012

Dobrý den, moc mě těší, že jsem objevila českou značku podprsenek. Vyhovují mi střihy i materiály a jsou mnohem kvalitnější než jiné, běžně dostupné značky. Chtěla jsem se zeptat, zda vyrábíte i kojící podprsenky. Ráda bych opět podpořila Triolu :) Pavlína

ODPOVĚĎ TRIOLA:

Dobrý den, Pavlíno,

bohužel nevyrábíme :-(

Po kojícím období se na Vás zase budeme těšit :-)

Zdravé miminko a mnoho radosti Vám přeje Vaše Triola

dotazNeděle, 07 Říjen 2012

Dobrý den, nosím prádlo jen vaší značky a jsem spokojená. Chtěla bych se stát členkou klubu,ale nevím která prodejna je nejblíž k Českému Těšínu,můžete mi poradit?a pokud se stanu členkou,budu moci s touto kartou nakupovat i přes net,v obchodě nemajíkolikrát správnou velikost,dekuji

ODPOVĚĎ TRIOLA:

Dobrý den,

bohužel, nejbližší prodejna, kde lze čerpat výhody Triola klubu je firemní prodejna Brno.

Čerpat výhody Triola klubu přes e-shop Triola půjde s naším novým e-shopem, který bychom měli zprovoznit v průběhu prosince 2012. Sledujte náš facebook nebo web, kde budeme o novém eshopu své zákaznice informovat.

Pěkný den Vám přeje Vaše Triola

podprsenka.Pondělí, 01 Říjen 2012

Jde u Vás objednávat přes internet? Jak? Děkuji.

ODPOVĚĎ TRIOLA:

Dobrý den,

určitě ano, podívejte se na náš e-shop: http://eshop.triola.cz/. Kde v sekci Jak nakupovat najdete podrobný postup jak na nákup.

pěkný den Vám přeje Triola

DotazStředa, 26 Září 2012

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda je možné ještě sehnat podprsenku vzor 22622. Mám ji již delší dobu a chtěla jsem si ještě jednu zakoupit, ale nenašla jsem ji ve Vaší kolekci.V případě, že se již nedělá, doporučíte mi některou jinou, podobnou tomuto vzoru? Děkuji a přeji hezký den Tana

ODPOVĚĎ TRIOLA:

Dobrý den, Tano, 

fazónu s označením 22622 již nevyrábíme, jako rovnocennou náhradu (totožný střih jen jiná krajka) bychom Vám doporučili model s označením 22665, který vyrábíme v bílé barvě (od října také v temně modré barvě). Případně model 22637, kde krajku nahrazuje vyšívaný tyl.

krásný den Vám přeje Vaše Triola

firemní prodejnySobota, 22 Září 2012

Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda nebudete otevírat novou firemní prodejnu v Č. Budějovicích. Chtěla bych se stát členkou T-klubu a využívat výhod, bohužel si každou podprsenku před nákupem musím vyzkoušet, takže nemohu (hlavně u nových modelů) využívat e-shop. Zároveň se mi bohužel nevyplatí pro každou novou podprsenku či kalhotky jezdit do Prahy nebo J. Hradce. Děkuji za odpověď H. S.

ODPOVĚĎ TRIOLA:

Dobrý den,

bohužel Vás musíme zatím zklamat, o firemní prodejně v Č.B. neuvažujeme :-( Pokud by se něco změnilo, určitě budeme své zákaznice informovat na našich webových stránkách i na facebooku.

pěkný den Vám přeje Vaše Triola

soutěžPondělí, 10 Září 2012

dobrý den, je možné zakoupit podprsenku přes e-shop, vyzvednout si ji a zaplatit na prodejně a zařadit se tak do soutěže pro členy Triola klubu "Chcete prádlo na rok zdarma?"? Po předchozí zkušenosti,kdy nebyly všechny modely na prodejně, bych tuto možnost uvítala. Děkuji za odpověď. Renata

ODPOVĚĎ TRIOLA:

Dobrý den, Renato,

při objednání přes e-shop bohužel nemůžete čerpat veškeré výhody Triola klubu - zatím (cca od prosince 2012 bude možné čerpat veškeré výhody T-klubu s nových Triola eshopem). Konkrétně Vám nemůžeme přiznat slevy (3%, případně narozeninovou), ale do slosování o prádlo na rok zdarma Vaši účtenku zařadit můžeme.

pěkný den Vám přeje Vaše Triola

clenstviČtvrtek, 16 Srpen 2012

Dobry den, predevcirem jsem si v prodejne Triola na Praze 8 zakoupila podprsenku, je mozne se jeste zpetne prihlasit do Triola klubu? V obchode mi clenstvi nebylo nabidnuto.Dekuji Hana

ODPOVĚĎ TRIOLA:

Dobrý den, Hano, 

určitě to vyřešíme, kontaktujte nás na email triolaklub@triola.cz.

pěkný den Vám přeje Vaše Triola

triola klubPátek, 20 Červenec 2012

Dobry den, chci se zeptat, jestli je mozne ziskat clenskou kartu a uplatnovat ji i za nakupy realizovane pres vas e-shop Triola, kdyz si objednane zbozi vyzvedavam na vasi firemni prodejne. Dekuji za odpoved a preji pekny den, EJ

ODPOVĚĎ TRIOLA:

Dobrý den,

bohužel zatím není možné čerpat členské výhody TRIOLA KLUBU prostřednictvím e-shopu. Připravujeme nový Triola e-shop, který bude s T-klubem spolupracovat, měli bychom jej spustit někdy v průběhu 4.Q tohoto roku, bohužel přesný termín zatím nevíme.

Tj. aktuálně neobdržíte členskou slevu při nákupu přes e-shop, ač s vyzvednutím na firemní prodejně. Slevu i další členské výhody můžete získat pouze při nákupu přímo na firemní prodejně. Důvodem je fakt, že při realizaci nákupu prostřednictvím e-shopu Vám vystavujeme fakturu v systému e-shopu, jelikož nelze v rámci e-shopu zapracovat členskou slevu, na prodejnu společně s Vámi objednaným zboží dorazí vystavená faktura bez této slevy. Prodejna nemá oprávnění fakturu měnit, tj. zpětně Vám slevu přiznat :-(

Ve chvíli, kdy bude možné čerpat členské výhody prostřednictvím Triola e-shopu, budeme naše členy informovat prostřednictvím mailu a v sekci věnované TRIOLA KLUBU na našich web stránkách.

Krásný den Vám přeje Vaše Triola


triola klubPondělí, 09 Červenec 2012

Dobrý deň, ja by som sa chcela spýtať, či sa môžem stať členkou klubu, získať členskú kartu a požívať jeho výhody aj pri nákkupoch vo Vašich predajniach (podľa zoznamu) na Slovensku - vďaka - D.S.

ODPOVĚĎ TRIOLA:

Je nám moc líto, ale členskou kartu lze získat i uplatnit pouze v našich firemních prodejnách Triola a.s., které jsou jen na území ČR :-( Připravujeme nový e-shop Triola, kde v budoucnu bude uplatnění Karty plné výhod rovněž možné (přesný termín zatím bohužel nemáme).

krásný den Vám přeje Triola

výhody klubuPátek, 22 Červen 2012

Dobrý den, včera jsem s mojí maminkou nakupovala ve vaší prodejně na Praze 8. Obě jsme získali klubovou kartu. Každá jsme si koupila podprsenku já ještě k ní kalhotky. Dostali jsme pouze jeden dárek od Dermacolu. Přišlo mi to trochu líto, a proto se ptám zda paní prodavačka postupovala správně.číslo mé členské karty 113440. Děkuji za odpověď

ODPOVĚĎ TRIOLA:

Dobrý den,

ano, paní prodavačka postupovala správně. V pravidlech červnové akce stojí , že dárek od Dermacolu obdržíte pouze k nákupu min. jedné soupravy prádla (tj. podprsenka+kalhotky). Tedy, pokud jste si Vy koupila soupravu, měla jste dárek dostat. Vaše maminka si koupila pouze podprsenku, a ta tedy na dárek nárok neměla. Pravidla červnové akce najdete na našem webu v sekci TRIOLA klub - AKCE pro členy. Navíc, správně máte nárok na čerpání členských výhod, až s prvním nákupem, kdy jste registrovaným členem T-klubu, tj. při nákupu, kdy se do klubu zaregistrujtete,  nemáte nárok na čerpání výhod T-klubu ;-). Podmínky najdete na webu v sekci Triola klub - Podmínky členství.

pěkný den Vám přeje

Vaše Triola

ModelkyPátek, 08 Červen 2012

Dobry den Nasla jsem na vasem obchode na Kladne ze se kona casting na modelky D+.Timto jsem se chtela zeptat kde sezenu vice informaci mela bych zajem.Dekuju SLecna černá

ODPOVĚĎ TRIOLA:

Dobrý den,

registrace do 1.kola Castingu D+ je již bohužel uzavřena.

Pěkný den Vám přeje Vaše Triola

Objednávka na SlovenskoČtvrtek, 07 Červen 2012

Je množné zaslať plavky na Slovensko? ďakujem Lucia

ODPOVĚĎ TRIOLA:

Dobrý den, Lucie,

bohužel zatím nemáme e-shop ve variantě pro Slovensko, tj. s přepočtem na euro. Na Slovensko můžete naše zboží objednat přes náš partnerský e-shop http://www.charmemode.cz/, kde sice také nemají ceny v eurech, ale zasílají zboží na Slovensko. Postup je následující:

1. realizujte objednávku v Kč
2. způsob dopravy - vyberte SPEDICE PPL NA SLOVENSKO
3. odešlete objednávku
4. po ověření skladové dostupnosti Vám bude zaslán email _ VÝZVA K ÚHRADĚ, ve kterém najdete jak celkovou částku v Kč, tak číslo slovenského účtu, kam zašlete peníze po přepočtu na euro (dle aktuálního kurzu Slovenské spořitelny)
5. v okamžiku kdy bude celková částka připsána na účet společnosti Charme mode, bude Vám zboží na Vámi uvedenou adresu zasláno

V případě nejasností nebo budete-li potřebovat něco doplnit, volejte prosím naši info linku: 476 769 977

Krásný den Vám přeje
Vaše Triola

DotazSobota, 02 Červen 2012

Dobrý den,nemám dobré zkušenosti s koupí plavek přes internet,tak bych se chtěla optat,zda mám možnost koupit určitý druh plavek v kamenné prodejně/nách/ a kde.Děkuji za odpověď. Přeji hezký zbytek dne Ilona

ODPOVĚĎ TRIOLA:

Dobrý den, Ilono,

samozřejmě, že můžete. Podívejte se na seznam firemních nebo partnerských prodejen na našem webu.

Samozřejmě Vám nemůžeme zaručit, že Vámi vybrané plavky bude mít zrovna Vámi vybraná prodejna. Pokud máte zájem pouze o určitý model, doporučujeme, abyste si dostupnost plavek na dané prodejně ověřila předem telefonicky. Kontakty na prodejny naleznete na našem webu v sekci KONTAKT - firemní prodejny nebo partnerské prodejny.

Krásné léto Vám přeje Vaše Triola

členství v klubuÚterý, 29 Květen 2012

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat jak se mohu zaregistriovat jako člen vašeho klubu.Včera jsem si koupila dvě podprsenky značky Triola a měla by jsem zájem o členství.Hledala jsem na vašich stránkách formulář k registraci, ale bohužel nenašla.Děkuji za odpověď. Romana B., Havířov

ODPOVĚĎ TRIOLA:

Dobrý den, Romano,

členství můžete získat pouze nákupem v některé z našich firemních prodejen (seznam naleznete na www.triola.cz - pro Vás je nejbližší brněnská prodejna). Přesné informace k Triola klubu naleznete rovněž na našem webu, v sekci TRIOLA KLUB - podmínky členství. Níže výtah z těchto podmínek:

Vznik členství a získání členské karty

  • je podmíněno minimálním nákupem ve výši 500 Kč na libovolné firemní prodejně Triola a.s.
  • REGISTRACE – každý zájemce o členství v T-klubu vyplní na zvláštní registrační formulář: jméno, příjmení, e-mailovou adresu a vše stvrdí svým podpisem (bez udání těchto informací nemůže členství vzniknout) + datum narození a korespondenční adresu (nepovinné údaje, které ale umožní využití dalších výhod). Zaměstnanec firemní prodejny provede se zájemcem o členství kontrolu čitelnosti vyplněných údajů a do formuláře doplní registrační číslo karty, kterou zájemce obdrží při své registraci
  • zaměstnanec prodejny osobně vyplní na členské kartě hůlkovým písmem: jméno a příjmení držitele členské karty.
  • nový člen následně členskou kartu podepíše (tento podpis bude sloužit jako podpisový vzor při čerpání členských výhod) a převezme ji
Krásný den Vám přeje Vaše Triola

Odkdy lze čerpat výhody Triola klubu?Středa, 23 Květen 2012

Přeji dobrý den, plánuji si v jedné z vašich firemních prodejen koupit plavky a měla bych zájem stát se členkou Triola klubu. V souvislosti s tím by mě zajímalo, jestli již při tomto prvním nákupu, kdy teprve požádám o členství a vyplním registrační formulář, mám nárok na dárek (např. tvořítka na zmrzlinu Tescoma)? Ještě bych se chtěla zeptat, jestli je možné někde na vašich internetových stránkách zjistit, zda je zboží, které jsem si vybrala na internetu, k dostání např. i na prodejně v Brně. Myslím tím i konkrétní velikost. Děkuji pěkně za zodpovězení mých dotazů. Petra Š.

ODPOVĚĎ TRIOLA:

Dobrý den, Petro,

čerpat výhody Triola klubu můžete až po registraci. Tj. při prvním nákupu nad 500 Kč se zaregistrujete a obdržíte Kartu plnou výhod. S následujícím nákupem (klidně ve stejném čase) můžete již výhody klubu čerpat.

Ověřit dostupnost Vámi vybraného artiklu na brněnské firemní prodejně můžete pouze telefonicky. Kontakt najdete na webu v sekci firemní prodejny.

Krásný den Vám přeje Vaše Triola

předložení karty při nákupuNeděle, 20 Květen 2012

Dobrý den, dne 15.5.2012 jsem si na prodejně vyzvedla internetovú objednávku, kterou jsem na místě uhradila. Bohužel jsem při nákupu zapoměnla předložit svoji členskou kartu. Je možné nějakým způsobem získat body za nákup zpětně? Pokud ano, jak? Děkuji, s pozdravem Jana L.

ODPOVĚĎ TRIOLA:

Dobrý den, Jano,

v první řadě je třeba zmínit, že náš členský klub nefunguje formou sbírání bodů. U nás máte díky Kartě plné výhod automatickou 3% slevu, zatím však pouze na nákupy přímo ve firemní prodejně. Při nákupu prostřednictvím e-shopu nelze Kartu plnou výhod uplatnit - zatím. V druhé polovině roku plánujeme spustit nový e-shop, který bude s T-klubem spolupracovat, tj. půjde veškeré členské výhody uplatnit nejen v našich firemních prodejnách, ale také v Triola e-shopu.

Členství v TRIOLA KLUBU Vám přináší:

* slevu 3% na veškerý nákup

* 15% slevu jako dárek k Vašim narozeninám (formou dárkového voucheru, který Vám bude zaslán na Vámi uvedenou mailovou adresu)

* každý měsíc akce pro členy (nyní v květnu obdrží členky T-klubu ke každému nákupu plavek TRIOLA nebo GUARD by Triola tvořítka na zmrzlinu Tescoma ZDARMA, v červnu to pak bude balíček aroma terapie od zn. DERMACOL ke každé soupravě spodního prádla)

Vše lze uplatnit zatím jen na firemních prodejnách Triola, v budoucnu pak také prostřednictvím e-shopu Triola.

pěkný den Vám přeje

Vaše Triola :-)

Dotaz na prodejnyČtvrtek, 17 Květen 2012

Chtěla bych se zeptat jestli je nějaká firemní prodejna Triola v okolí Zlína nebo Uherského Hradiště, děkuji

ODPOVĚĎ TRIOLA:

Dobrý den,

bohužel v okolí Zlína nebo U. Hradiště nemáme firemní prodejnu. Seznam firemních prodejen naleznete na našem webu.

V Uherském Hradišti máme stálého odběratele: paní Hanusová - VERA INTIMO, ul. J. Štancla 153, kterou Vám můžeme doporučit.

Jelikož dotaz pokládáte v sekci TRIOLA klubu, předpokládáme, že se ptáte s ohledem na uplatnění (registraci) do T klubu. Bohužel u paní Hanusové nelze Kartu plnou výhod uplatnit, jelikož není naše firemní prodejna. Nejbližší firemní prodejna, kde se můžete do T klubu zaregistrovat a čerpat výhody z registrace v Triola klubu plynoucí je v Brně

Krásný den Vám přeje Triola

Dotaz na členskou kartuSobota, 12 Květen 2012

Dobrý den,mám zájem o čelenskou kartu.Nakupuji u vás přes e-shop.Kde je možné si kartu zaregistrovat?Děkuji.

ODPOVĚĎ TRIOLA:

Dobrý den,

bohužel zatím není možné čerpat členské výhody TRIOLA KLUBU prostřednictvím e-shopu. Připravujeme nový Triola e-shop, který bude s T-klubem spolupracovat, měli bychom jej spustit někdy v druhé polovině tohoto roku, bohužel přesný termín zatím nevíme.

Získání členství (tj. prvotní nákup) stále zůstane jen v rámci firemních prodejen Triola, kde při nákupu nad 500 Kč ihned obdržíte (po vyplnění a podpisu registračního formuláře a podpisu členské karty) členství vč. Karty plné výhod. Právě z důvodu nutnosti Vašeho podpisu jak na registračním formuláři, tak na členské kartě je nezbytné registraci udělat osobně v jedné z našich firemních prodejen.

Ve chvíli, kdy bude možné čerpat členské výhody prostřednictvím Triola e-shopu, budeme naše členy informovat prostřednictvím mailu a v sekci věnované TRIOLA KLUBU na našich web stránkách.

Krásný den Vám přeje Vaše Triola


slovenskoSobota, 05 Květen 2012

Dobrý deň, prosím Vás zasielate tovar aj na Slovensko? Aké je do SR poštovné? Ďakujem Chovancová

ODPOVĚĎ TRIOLA:

Dobrý den,

bohužel zatím nemáme e-shop ve variantě pro Slovensko, tj. s přepočtem na euro. Na Slovensko můžete naše zboží objednat přes náš partnerský e-shop http://www.charmemode.cz/, kde sice také nemají ceny v eurech, ale zasílají zboží na Slovensko. Postup je následující:

1. realizujte objednávku v Kč
2. způsob dopravy - vyberte SPEDICE PPL NA SLOVENSKO (poštovné a balné ve výši 165 Kč)
3. odešlete objednávku
4. po ověření skladové dostupnosti Vám bude zaslán email _ VÝZVA K ÚHRADĚ, ve kterém najdete jak celkovou částku v Kč, tak číslo slovenského účtu, kam zašlete peníze po přepočtu na euro (dle aktuálního kurzu Slovenské spořitelny)
5. v okamžiku kdy bude celková částka připsána na účet společnosti Charme mode, bude Vám zboží na Vámi uvedenou adresu zasláno

V případě nejasností nebo budete-li potřebovat něco doplnit, volejte prosím naši info linku: 476 769 977

Krásný den Vám přeje
Vaše Triola

e-shopPátek, 04 Květen 2012

Dobrý den, vztahuje se členská sleva i na nákup z e-shopu s osobním odběrem na prodejně? Děkuji za odpověď

ODPOVĚĎ TRIOLA:

Dobrý den,

bohužel zatím není možné čerpat členské výhody TRIOLA KLUBU prostřednictvím e-shopu. Připravujeme nový Triola e-shop, který bude s T-klubem spolupracovat, měli bychom jej spustit někdy v druhé polovině tohoto roku, bohužel přesný termín zatím nevíme.

Tj. aktuálně neobdržíte členskou slevu při nákupu přes e-shop, ač s vyzvednutím na firemní prodejně. Slevu i další členské výhody můžete získat pouze při nákupu přímo na firemní prodejně. Důvodem je fakt, že při realizaci nákupu prostřednictvím e-shopu Vám vystavujeme fakturu v systému e-shopu, jelikož nelze v rámci e-shopu zapracovat členskou slevu, na prodejnu společně s Vámi objednaným zboží dorazí vystavená faktura bez této slevy. Prodejna nemá oprávnění fakturu měnit, tj. zpětně Vám slevu přiznat. Aktuálně Vám doporučujeme realizovat nákup přímo na prodejně, kde navíc v období května obdržíte k plavkám tvořítka na zmrzlinu Tescoma.

Ve chvíli, kdy bude možné čerpat členské výhody prostřednictvím Triola e-shopu, budeme naše členy informovat prostřednictvím mailu a v sekci věnované TRIOLA KLUBU na našich web stránkách.

Krásný den Vám přeje Vaše Triola


členstvíPátek, 04 Květen 2012

Dobrý den, mohu se prosím stát členem triola klubu emailem? Jsem s Orlové, triolu jsem kupovala vždy v OV což není Vaše prodejna a ted kupuji po internetu. dekuji J.

ODPOVĚĎ TRIOLA:

Dobrý den,

bohužel zatím není možné čerpat členské výhody TRIOLA KLUBU prostřednictvím e-shopu. Připravujeme nový Triola e-shop, který bude s T-klubem spolupracovat, měli bychom jej spustit někdy v druhé polovině tohoto roku, bohužel přesný termín zatím nevíme. Získání členství (tj. prvotní nákup) stále zůstane jen v rámci firemních prodejen Triola. Pokud byste měla cestu do Brna, máme tam firemní prodejnu, kde při nákupu nad 500 Kč ihned obdržíte (po vyplnění a podpisu registračního formuláře a podpisu členské karty) členství vč. Karty plné výhod. Právě z důvodu nutnosti Vašeho podpisu jak na registračním formuláři, tak na členské kartě je nezbytné registraci udělat osobně v jedné z našich firemních prodejen.

Ve chvíli, kdy bude možné čerpat členské výhody prostřednictvím Triola e-shopu, budeme naše členy informovat prostřednictvím mailu a v sekci věnované TRIOLA KLUBU na našich web stránkách.

Krásný den Vám přeje Vaše Triola


Narozeninová slevaStředa, 02 Květen 2012

Dobrý den, registrovala jsem se ve firemní prodejně do klubu Triola 20.4., zadala své datum narození (22.4.). Mám nárok na kupon na narozeninovou slevu 15%? Děkuji.

ODPOVĚĎ TRIOLA:

Dobrý den,

ano, máte. Prověříme a případně pošleme tento pátek, tj. 4.5.

krásný den Vám přeje Triola

kolekce 2010Neděle, 29 Duben 2012

Dobrý den, nevíte, kde by byly k dostání plavky z kolekce 2010?

ODPOVĚĎ TRIOLA:

Dobrý den,

plavky z kolekce 2010 už v nabídce nemáme. Věříme, že ani naši odběratelé.

Plavky z kolekce 2011 můžete se slevou zakoupit na našem e-shopu http://eshop.triola.cz/, v sekci plavky dopordej.

Pokud jste si v kolekci 2010 vyhlédla nějaký konkrétní model, napište nám, a my Vám poradíme jeho adekvátní náhradu.

Pěkný den

Vaše Triola


Narozeninová slevaÚterý, 10 Duben 2012

Dobrý den! Zaregistrovala jsem se ve firemní prodejně do klubu Triola, zadala své datum narození (3.4.), ale slibovaný kupon na 15% narozeninovou slevu jsem dosud - 10.4. nedostala. Můžu v něj ještě doufat?

ODPOVĚĎ TRIOLA:

Dobrý den,

určitě ano :-) Bohužel jsme špatně přečetli Váš registrační formulář a zaregistrovali Vaši e-mailovou adresu jako z.dub :-(. Vše je opraveno a ještě dnes Vám slevový voucher pošleme.

krásný den Vám přeje

Vaše Triola

firemni prodejnyPondělí, 26 Březen 2012

Dobry večer.Pochopila jsem že firemni prodejny jsou jen Praha Brno Jin Hradec?Mam smulu nakupuji jen triolu a to v Haviřově /jsem hodně spokojena prodavajici je velmi ochotna a mila/a Krnově /taky mile a ochotne prodavačky/a asi o členstvi nevi.posledni moje zboži bylo f 22689a kalhotky k tomu tak si myslim že nakupuji stale nove zboži.A do Prahy nebo Brna nepojedu.

ODPOVĚĎ TRIOLA:

Dobrý den,

ano, pochopila jste to správně. Triola klub se týká výhradně firemních prodejen Triola (+ cca od poloviny roku 2012 také Triola e-shopu), tedy musíte nakupovat v našich Triola firemních prodejnách (Praha, Brno, J.Hradec). Prodavačky v Havířově a Krnově o členství neví, protože se Triola klub netýká našich odběratelů, ale pouze firemních prodejen.

Velice si vážíme Vaší přízně a spokojenosti s našimi výrobky a děkujeme za ni.

Krásný den Vám přeje Vaše Triola


podprsenkaStředa, 21 Březen 2012

Dobrý den, marně sháním podprsenku BEZ kostic s výstuží ve velikosti 95D č.11000. U vás na www.triola,cz jsem ji nenašla, přitom v některých obchdech ji mají. Sice v malých velikostech. Má to znamenat, že jste je přestali vyrábět? Podprsenku s kosticemi nemohu nosit a bez výstuže taky ne, protože mě bohužel každá krajka škrábe a pak mě prsa svědí. Možná, že se to i alergie na syntetiku. Můžete mi poradit, na kterého výrobce bych se mohla obrátit? Děkuji Plíšková H.

ODPOVĚĎ TRIOLA:

Dobrý den,

fazónu 11000 stále vyrábíme a najdete ji na našem e-shopu: eshop.triola.cz.

Event. jste-li z Prahy, máme ji v bílé i euro barvě na FP Sokolovská, adresa zde.

Případně můžeme poslat do Brna, J. Hradce, kontakty naleznete na našem triola webu.

Krásný den Vám přeje Triola

dotazÚterý, 13 Březen 2012

registraci musím udělat pouze v podnikové prodejně ne v jakékoliv prodejně prodávající značku Triola? Uplatnění selvy může být i na jiných prodejnách prodávajících zboží Triola nebo jen v podnikové prodejně. Kde je nejbližší podniková prodejna z Ivančic? děkuji za odpověď

ODPOVĚĎ TRIOLA:

Dobrý den,

Triola klub se vztahuje pouze k nákupům ve firemních prodejnách Triola, cca od druhé poloviny roku 2012 také na e-shopu Triola.

Registraci musíte realizovat pouze ve firemních prodejnách Triola, u Vás je nejblíž firemní prodejna Brno.

pěkný den

Vaše Triola

 

Počet zobrazených 

© 2011 Triola a.s. | Design by HSdesign Jakékoli další používání či šíření textů a obrázků z www.triola.cz je možné jen se souhlasem společnosti Triola a.s.

Implementace informačního systému v Triola a.s. je spolufinancována Evropskou unií, program Podnikání a inovace - ICT v podnicích.
euzelena_firma_male